Friday, June 5, 2009

Cuti Pertengahan Tahun 2009

Hahaha,About Cuti Kali Ni,SuperNaem telah pergi bercuti ke sunway bersama platun-platun KRS yang lain.Beliau terfikir hendak membawa rakannya yang bernama Syakir .Malangnya Syakir tidak dapat ikut kali ini.Jadi Si Naem yang bodoh ini tidak membawa sebarang duit pun(Ade lah Jugak,dalam RM 5.00).Luckily,kawannya yang bernama Rizal mahu turut serta dengan KAMI(ahli KRS).So,Naem "pow" la sikit duit dia.Seronok jugak la,ade makan-makan buffet,)walaupun aku belum abis bayar)Paling seronok masa kami "conquer" arcade.Habis Si Kelate(Akmal Hafiz) rosakkan stereng kereta OUTRUN,haha.Pastu pasal gambar,penuh gambar Dinie ngan Adib(KRS lagi).Seronok beno diorang pegang kamera.Tapi memang seronok la sebab masa aku datang sana,duit aku lima ringgit je,balik umah,poket aku diisi dengan RM10.Entah macammana duit tu boleh ade dalam poket aku,pelik jugak.




THE END - Naem

1 comment: